gand 11.01.017…

tu si eu impreuna noi doiatat de multa liniste se ascunde in mine si atat de multa bucurie am in suflet incat ai putea sa juri ca in mine arde vesnic focul viu. nu imi doresc nimic mai mult sau imi pot permite ca am tot ce imi doresc pentru ca anul asta in ciuda anilor din spate a inceput frumos, cu zambete calde impartite in prima secunda din noul an si cu priviri frumoase.
esti linistea de care am atata nevoie si bucuria de atatea zile dorite si pline de rugaminti fierbinti. esti gura de oxigen care imi face atat de bine, esti limanul meu si bucuria ochilor mei. esti ce mi-am dorit si ce am asteptat sa primesc atata timp.
stiu, nu arat ca un miss dar stiu ca ai incredere in mine si ma ajuti sa construiesc ceva frumos si iti multumesc, nu sunt nici cea mai frumoasa si nici cea mai inteligenta dar langa tine am mai multa incredere in mine.
stiu ca abia a trecut o luna peste noi dar am impresia ca te cunosc de o viata si ca tot de o viata stau langa tine, e ciudat nu?!
imi place sa ma imbat cu parfumul tau, sa ma topesc dupa respiratia ta si sa ador atingerile tale. langa tine simt ca zbor si ca lumea mea chiar prinde contur si si nimic nu e greu.
da, imi placi … da, imi place sa fiu langa tine … da, ador sa imi respiri in palme … da, imi place cand ne alintam si ne privim in ochi ca si cum am privi rasaritul in privirea celuilalt.
e atat de minunat sa simti afectiunea celuilalt si sa simti cum toata lumea se opreste atunci cand il saruti pe celalalt.
e adevarat ca in 2 ani am trecut prin multe si multe si-au pus amprenta si desi mi-a fost teama sa ma atasez din nou, langa tine simt ca traiesc din nou si ca esti tot ce am nevoie in viata asta pentru a putea „functiona” asa cum trebuie.
nu imi doresc decat sa fim la fel de nebuni frumosi si asa sa ramanem mereu!

2 răspunsuri la „gand 11.01.017…”

  1. Avatarul lui mcooper801
    mcooper801

    Un gand bun pentru tine, draga Adina ! ❤

    Apreciat de 1 persoană

    1. Avatarul lui AdinanidA
      AdinanidA

      un gand bun si frumos pentru tine ❤

      Apreciat de 1 persoană

ai ceva de adaugat ?!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.