Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

gand 06.06.017

Fumez linistita o tigara, soarele imi alinta pielea si zambesc, in dreapta mea esti TU… TU, Aceasta minuntata fiinta pe care o iubesc mai presus de orice si pentru care sincer as face orice pentru a te putea vedea fericit.
Lumea spune ca atunci cand sunt langa tine radiez, da… simt atat de multi fluturi in stomacel cand suntem impreuna incat ma indragostesc si reindragostesc de tine zi de zi … imi place zambetul tau, mirosul pielii tale, atingerea ta si parfumul tau unic de fiinta iubita. Esti ratiunea mea si motivul zambetului meu, cum totodata esti pentru mine cel care ma face sa rezist in lumea asta nebuna si plina de rautati.

Fumez si simt cum fiecare raza de soare este si mai puternica pe pielea mea  iar TU, TU imi zambesti si ma pierd … ma pierd si totodata sunt constinenta de prezenta ta , de glasul tau si de atingerea ta. Uneori sunt ca un copil mic si rusinios care se ascunde sub patura atunci cand mai vrea sa se joace si care de multe ori desi te are mai vrea si nu te mai lasa sa pleci pentru nimic in lume.
Langa tine ma simt un om puternic care nu stie „nu se poate” si nu stie ce inseamna durere sau suparare.
Nu imi place cand ne certam, ne suparam si ne atacam dar stiu … suntem doua firi tari care avem propriile orgolii care nu ne lasa sa trecem usor peste … promit sa fiu mai intelegatoare si mai las de la mine pentru noi, pentru tine…

Stiu ca vrei sa pleci pentru a-ti fi bine, dar sa stii ca imi va fi greu pentru ca nu vei mai fi fizic langa mine, desi stiu ca ne vom vedea 2 zile pe saptamana si nu vor fi cat 7 sau chiar 6 sau 5 … sunt 2 zile la 2 oameni … va fi greu dar voi fi bine, promit! Nu voi plange (incerc), ma voi gandi la tine mereu (de asta sa fi sigur) si te voi astepta cu bratele deschise si cu sufletul deschis … dar mai este nu stiu cat dar imi doresc sa faci ceea ce consideri si simti ca e bine pentru tine.

Mai trag un fum … pe fundal 2Pac si pielea mea este alintata de tine si mangaiata de soare … te ador …