ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

gand…23.02.017

nu stiu ce sa scriu pentru ca simt prea multe si nu stiu ce sa simt pentru ca toate imi sunt la fel de frumoase si la fel de pure ca noi doi as putea zice.
recunosc, a fost un timp ce.i drept ani sau poate chiar 6 cand nu mai credeam in dragoste, in relatii si in iubire … imi era sila sa mai aud cele doua cuvinte, nu imi mai doream sa ies nicaieri pentru ca erau mereu doi si nu mai vroiam sa fac nimic pentru ca totul se invartea in jurul cifrei 2. da, imi era greu sa mai visez si sa mai sper ca intr.o buna zi soarele va iesi si pe strada mea si voi putea zambi din nou.
am ramas fara un loc de munca din august si asta a amplificat cumva in mine sentimentul de lehamite si lipsa de de incredere isi facea simtita prezenta.
ma gandesc acum cu multa groaza ce a fost in mine atata timp in care in mine au fost numai furtuni si numai ploaie, zambeam dar zambeam formal si fortat… in mine era doar principiul „zambeste! ca nimeni sa nu stie ce rani te dor.” si chestia asta chiar era un principiu de viata pentru mine … ciudat nu?!
foarte … refuzam sa cred ca iubirea pentru mine mai exista si ca undeva in lumea asta cineva exista si pentru mine … da… probabil la cate suturi in fund am luat am refuzat sa mai vad si soarele … nu am fost prada nimanui, dar mereu m.am imbatat cu apa rece si mereu am crezut ca e ceva si pentru mine dar din pacate nu a fost si e mai bine ca a fost asa.
intr.o seara in care aveam sufletul in genunchi si inima facuta franjuri ai aparut TU, acea sclipire si acea vorba care nu a mai fost spusa de 3 ani si lasata in vant cu tot dorinte si vise.
nu ma asteptam sa te revand, sa te am, sa ma bucur de prezenta ta si sa te simt. am ajuns usor usor sa tin la tine mai mult ca niciodata, sa imi doresc sa fiu in fiecare zi alaturi de tine, sa adorm si sa ma trezesc langa tine, sa iti ador parfumul si sa devin dependenta de atingerile tale.
recunosc ca am ajuns sa te ador usor usor voi incepe sa te iubesc. recunosc imi doresc sa fim mereu la fel de frumosi si la fel de nebuni, sa ne mutam impreuna si sa construim ceva frumos impreuna. recunosc ca iti mai scot si eu prin greselile mele un fir de par alb sau mai nasc un nerv dar sa stii ca nu o fac intentionat si tin mult la tine.
iti multumesc pentru ca ma iubesti, respecti, intelegi si esti langa mine… iti multumesc ca existi.
as vrea sa iti spun mai multe dar nu cred ca am destule cuvinte si pot exprima ce simt aici… te ador si tot ce imi doresc este sa ai grija de tine.

Invata-ma te rog ...

2 gânduri despre „gand…23.02.017

ai ceva de adaugat ?!

