ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

31.12.016

2016… an de gratie, 31 decembrie ultima zi…

2016 un an deosebit prin natura multor lucruri care si a cernut mai bine alte lucruri … un an in care am cernut bine sita si am constatat cu stupoare ca nu toata lumea care iti zambeste iti este prieten si nu toata lumea care iti este prieten de peste 7 ani inseamna ca va fi prieten pe viata sau exista prersoane care desi nu au zis nimic 2 ani, apar in momentul potrivit si o data cu venirea lor si lumea ta se schimba si iti ofera o alta nuanta si un alt parfum in viata ta.

2016 un al schimbarilor si un an care m-a invatat si mi-a aratat ca pot mai multe chiar daca am zis ca nu o voi face si ca pot schimba din lacrimi un zambet asa doar magicienii reuseau sa o faca … dadada am propriul magician care imi face zilele senine si care a stiut sa imi invie inima atunci cand credeam ca nimic si nimeni nu o mai aduce pe linia de plutire…

am pierdut multe in 2016, am pierdut persoane pe care nu credeam ca le voi pierde, care mi-au inchis usi cand credeam ca nu se va intampla si multi m-au judecat mai aspru ca niciodata dar asta e … merg inainte nu imi arat ranile care si acum mai dor.

2016 anul in care am invatat ca dragostea cu sila nu merge si oricat ai incerca sa repari unele lucruri ele se incapataneaza sa nu mearga si e bine sa le lasi asa cum sunt ele si sa treci la urmatorul capitol din viata ta si sa zambesti dupa fiecare cazatura …

2016 un an in care am vazut orase frumoase, am respirat alt aer si mi-am indeplinit doua mari dorinte, am vizitat si am auzit si alta limba si alte regionalisme … am invatat mai bine foto … dar regret ca timpul a fost atat de hain incat s-a grabit si totul a ramas doar in fotografii si in suflet … dar ma voi intoarce pe unde sufletul ma cheama.

La final de 2016 am primit cel mai frumos cadou, raspunsul tuturor rugaciunilor si rugamintilor mele si alinarea tuturor lacrimilor mele dar si a cicatricilor provocate de timp si de oameni … iti multumesc ca existi in viata mea, iti multumesc ca esti TU. Te ador ❤

2016… mai este un al pierderilor si pe linie artistice, au curs si acolo lacrimi multe pentru ca Viata a incetat sa mai bata in inimile multor oameni frumosi care au ales sa fie langa ingeri nu langa noi, muritorii…

2017?! Nu imi doresc decat sa reintru in campul muncii, sa invat si mai multa foto, sa fiu sanatoasa si sa fim la fel de nebuni frumosi si indragostiti.

Va multumesc si voua ca existati si nu uitati ca fara voi viata nu are culoare si va doresc sa aveti un an mai bun, mai plin de zambete, de liniste, de bucurii si de momente placute care sa va taie rasuflarea.

Sa fiti cuminti si cu minti…

A voastra… Adiutza

8 gânduri despre „31.12.016

ai ceva de adaugat ?!

