ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

gand din tren … 04.12.016

Poti fi fericita, da pot… Cum asa?!
Pai e simplu, trebuie sa ma bucur mai mult de ce am, sa zambesc mai mult si sa nu uit sa fiu mereu eu… Cand se pune un punct sau un punct si o virgula trebuie sa intelegem ca nu tot ce vrem putem avea dar nici ca sa ne bucuram de ce avem e imposibil.
Nu trebuie sa vrem un avion, daca avem rau de inaltime sau un yaht daca marea ne face rau… Nu, trebuie sa fim constienti de ce vrem si ce putem oferi.
Nu putem cere iubire daca cel de langa noi nu vrea sau nu simte cum nu putem cere soarelui vara sa nu mai arda atat de puternic sau lunii sa nu mai straluceasca noaptea pentru ca vrem sa ne odihnim.
Am vazut doi oameni dragi in 5 zile si de la fiecare am ce invata, de la unul invat sa fiu asa cum sunt si sa am mai multa incredere iar de la celalalt sa fiu mai perseverenta, sa invat lucruri noi. La amandoi tin, amandoi sunt dragi si voi incerca pana reusesc, da da, sa fiu bine si sa nu ma dau batuta cu nimic si pentru nimic in lume.
Va multumesc si voi incerca sa nu va dezamagesc.

 

cropped-299243_10151538643341329_1220950752_n.jpg

ai ceva de adaugat ?!

