ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · pareri ...nimicuri personale

Oglinda mea

O oglinda… o privire care se oglindeste in profunzimea ei… doi ochi… doua lacrimi ce se preling pe acelasi obraz brazdat de atatea razboaie si julit de atatea cuvinte grele…
Oglinda mea… ochii mei… lacrimile mele…
Stau si o privesc indelung in timp ce in minte imi fug toate gandurilesi toate amintirile pe care le am pana acum s doar cateva din cele viitoare. O stare de melancolie pune amprenta pe mine ducandu-ma acolo unde am mai fost, unde am zambit, unde am iubit, am ras dar am si suferit si acum doar in calitate de nimeni doar simplu privitor…
Vad acum, cu ochii si mintea dar si sufletul de acum ca mult nu m-am schimbat desi am primit palme de la viata, ca in continuare sunt acelasi om zambitor, copil la suflet ca nu m-am inrait desi nimic nu seamana cu nimic si rezultatul final e acelasi : lacrimi.
Imi amintesc de parca s-ar fi intamplat ieri primul sarut furat in iulie la varsta la care orice fata viseaza atat de frumos incat nimeni sa nu ii spulbere visul, ai aparut ca o adiere de vara, au fost cateva luni minunate, nu pot uita ca asteptam atat de mult sa vina ziua de vineri sa te pot suna dupa telefonul fix si sa povestim, apoi mai tarziu sa iesim si in cele din urma totul sa dispara asa cum a inceput … intr-o adiere de vara … nu stiam sa te iubesc si probabil nu stiam ce inseamna dar stiu ca erai acolo si imi incatai sufletul si il faceai sa vibreze dar s-a stins … ai disparut … sper ca esti bine acolo unde esti acum. Daca ai trece pe langa mine, sau chiar s-a intamplat asta, nu as stii sa te mai recunosc, spre rusinea mea, dar un loc in sufletul meu exista …
“Nu ma condamna!” striga inima, “nu te voi condamna pentru nimic draga mea, cine nu gandeste cu inima inseamna ca nu stie ce inseamna sa traiesti” si a zambit…  da, stiu si acum mai gandesc cu ea, cu inima mea, iau unele alegeri care pe cat de amare sunt lacrimile aduse de consecinta lor pe atat de profunde sunt in sufletul meu.
Nu as putea spune ca sunt un ”om stanca” pentru ca recunosc ca am momente de lasitate, plang si nu imi e bine dar reusesc sa trec peste toate cu un zambet … cum imi spunea un bun prieten ”soldat al zambetului” el fiind ”cavalerul florii de colt” (asa se mai numesc Vanatorii de Munte). Da, oi fi eu un ”soldat” dar sincer si el mai are momente cand vrea sa dezerteze si sa iasa din decor sau sa sara garul inalt al unitatii vietii si sa vada dincolo lumea. Reusesc sa ma strecor deseori printre toate, exact ca un soldat prin transee si sa scot capul victorioasa si sa zambesc la final, probabil ca asta e tot ce conteaza, cum sa rezisti tuturor problemelor si sa mai oferi un zambet la final , asta o fi lectia vietii.
Privesc aceasi oglinda si vad ca am fost un om naiv, am crezut in atatea persoane si tot atatea persoane mi-au intors spatele sau m-au gonit din casa lor sau m-au dat la o parte din sufletul lor. Nu ii condamn, nu ii judec, nu ii urasc, poate ca e mai bine asa … asa trebuia sa fie, sa se intample si mai bine mai bine mai devreme decat o viata atarnat in false impresii. Iar eu ca un om ranit am refuzat sa le mai vorbesc, poate ca e mai bine sau poate ca e mai rau habar nu am.
Imi pare rau ca in acel carusel am pus, iar, din nou si cine stie cat timp voi mai face asta ce am mai de pret: sufletul.
Nu stiu cate cicatrici am pe inima si cate lovituri in bombeu sau cat de amarat e sufletul meu desi uneori as fi curioasa sa il intreb cat mai rezista iar raspunsul ar fi unul singur: ”cat mai mult timp si pana la un punct!”…  sper dragul meu ca acel punct sa fie cat mai indepartat si sa ne bucuram cat mai mult de clipele astea de viata caci mai am nevoie de tine.
Astazi refuz sa ma uit in oglinda … urmeaza sa petrec 5 zile departe … in Brasov si in Miercurea Ciuc … revin duminica si tot de atunci se va incepe si curatenia de sentimente …

 

Sa fiti cuminti si cu minti!

Adiutza

ai ceva de adaugat ?!

