ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · In incercarea de a scrie rime si versuri

Cine sunt?! Sunt eu …

Nu stiu sa cant si sa imi exprim gandul,
Nu am voce, deci de note nu am un habar,
Dar imi place sa asez cuvintele, scrisul,
Dac’ aveam voce eram vre-un inger de altar.

Nu stiu sa cant la pian, vioara sau harpa,
Nu stiu sa dansez dar ascult multa muzica,
Imi place mult sa o simt ca o alba aripa,
Ca un copil care descopera tot, o pitica.

Recunosc: stiu sa inot,sa patinez pe gheata,
Nu stiu sa merg pe ea,”blicla”… sa pedalez,
Sa fiu rea? Nuu,sunt buna nu cubul de gheata,
Am cateva principii dupa care stiu sa ma ghidez.

Nu sunt perfecta, nu as putea fi. Nu sunt un mis,
Recunosc, am kilograme in plus, sunt altfel dar na,
Nu am parul lung, asa e Adina, asa sunt, asa mi-s,
Asta e … mama mea nu mai face deloc acum alta!!

cropped-rscn1754.jpg

ai ceva de adaugat ?!

