ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · pareri ...nimicuri personale

21.11.016

… s-a spart clepsidra atator vise si atator dorinte care se strangeau sub forma unui nisip… cuprind in palme pe deopate cioburi pe de alta nisipul adunat… nu mai simt durerea taieturii cum nu mai pot observa nici sangele care formeaza o balta si doar strang cu putere visele mele.
Parca cu cat strang mai tare nisipul in podul palmei cu atat se aud rasete si zambete transformate acum in scrum si durerea taieturii devine anestiziata de acele mici clipe pe care le vreau iar in mine. Inchid ochii si nu de durere, caci deja nu ma mai sperie, si pentru a simti din nou acele clipe cristaline care acum imi alearga nestingherite si fara a se opri nici macar o secunda cu teama ca maine s-ar putea sa nu mai existe. Revad atatea clipe si te revad si pe tine intre toate acestea, esti acolo asteptand si zambesti cu fiecare minut trecut, nu fumezi deci nu iti aprinzi tigara dar te uiti pe ceas… intr-un final imi fac curaj si ma apropii de tine, parca mai timida ca niciodata. Zambesc ascuns, intind mana apoi deschid bratele, parca te asteptam de o viata intreaga si totusi ma doare, sa fie ciobul care isi infige coltul in podul palmei si asa lovit de atatea stanci si zgariat de atatea scoci?! Nu stiu, am o lacrima in coltul ochiuliu, o simt indiferent unde ma aflu aici sau acolo. Ma privesti, in acelasi timp m-ai urca in primul tren dar totodata m-ai cuprinde si mi-ai ura militareste „bine ai venit pe teritoriul meu!” dar nu spui nimic… imi zambesti si tu uitandu-te la mine… Ma iei peste picior ca am venit cu dulapul dupa mine, desi in spate am un rucsac… da clasicul meu verde cu negru. Observi ca au trecut anii si peste mine lansand amprente sau poate noptile in care nu am dormit, framantate de atatea ganduri se vad in privire sau macar in jurul ochiului, oricum anii nu trec fara sa lase urme vizibile sau nu, ele exista.
Strang atat de tare nisipul in palma de teama de a nu pierde nici o clipa, incat sangele curge si mai mult in partea stang, reusesc sa nu mai simt nici o durere si nici o taietura doar pentru nu pierde tot…
Se spune ca adevarata avere a omului se numar in clipe traite si zambete impartasite, poate de asta strang si mai tare nisipul clipelor mele, acum transformate in scrum. Imi place acel scrum, acel nisip, imi aduce aminte cate am trait pana acum.
Nu as putea uita primul meu sarut din acea noapte instelata de iulie, cand ai coborat, cuprizand in palmele tale intreg cerul si tragandu-l atat de aproape furandu-mi pentru prima oara gustul buzelor, urmand ca mai tarziu, sa imi furi si sufletul meu inocent de copil. Dar asa cum ai aparut de nicaieri, asa ai si disparut si nu te mai gasesc in visele mele desi ai fost o amintire atat de draga sufletului meu, chiar si acum cand imi amintesc de noi in coltul ochiului se naste o lacrima careia nu ii gasesc o scuza…multumesc.
Ironia sortii cum ar zice ghicitoarele de dau in carti, tot de „verde” ma urmareste viata si poate asta imi e soarta, ca omul de „verde” sa fie mereu in inima mea… nu am fost la ghicitoare dar, am avut pe cineva care era pasionata de asa ceva si mi-a vazut in carti asta si pana acum tot ce mi-a spus s-a adeverit.
Nisipul strans cu atata dor in palma nu mai exista… saruta suav sangele fierbinte care se scurge din palma, alerg sa iau un pahar sa salvez ce mai pot ajung in timp util dar nu pot separa nisipul curat de cel patat de sange, il iau impreuna… salvez amintiri si clipe patate de sange si care nu vor muri niciodata… sau poate vor muri atunci odata cu mine … ma doare, nu palma, nu nisipul si scurmul lui, ma doare sufletul pentru ca in fiecare clipa simt ca ma indepartez si mai mult de ele … dar si de mine…

N.b. : Ce inseamna acest „om de verde”?! omul cu ochii verzi sau imbracat militar ori cel care face stagiul militar …

 

ai ceva de adaugat ?!

