ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

gand…21.10.016

Am atat de multe si totusi atat de putine…
am cele mai frumoase aripi si totusi cele mai scurte…
spune ca am ochii atat de profunzi dar totusi de multe ori sunt atat de stinsi…
am atatea ganduri si totusi uneori ma ajut cu cu ele sa le implinesc…
mama spune ca am mainile frumoase si degetele de pianist, probabil ca daca as fi fost un pianist as fi cantat ce imi dicta ticaitoarea mea din piept…
am atatea amintiri si totusi atat de putine ma fac sa zambesc sau mi le amintesc zambind…
cineva imi spunea ca am buzele frumoase dar oare decate ori au rostit te iubesc si decate ori au gustat amarul numai eu stiu…
am atat de multe sa spun si totusi uneori uit, tac dar zambesc…
imi spunea cineva ca am o voce mai deosebita dar decateori a ramas fara cuvinte in strigate la ceas de seara le-a rostit, asta stiu doar eu…
am atatea zile in care zambesc si totusi sunt atatea zile in care din spatele zambetului se ascund stari numai de mine intelese si sunt atat de neimpartasite…
mama imi spune de multe ori sa zambesc, sa nu uit sa fiu eu si totusi sa zambesc, o fac dar ce e in el, in sufletul meu numai eu pot stii…
sunt atat de multe de povestit si de spus si totusi exista (inca) lacrimi pe care oricat as vrea nu le pot opri… tu poti?!
sunt zile cand ma intreb daca cineva este si pentru mine iar daca as stii ca existi undeva acolo, desculta as alerga catre tine iar daca as stii ca nu m-as scufunda atat de adanc incat nimeni nu imi va mai gasi nici macar parfumul…

 

2 gânduri despre „gand…21.10.016

ai ceva de adaugat ?!

