ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · pareri ...nimicuri personale

Ard, arde …

Arde… simt cum ma arde sufletul, ma ard ochii, ma ard mainile.
Visele mele ard mocnit in mine aidoma unui carbune care a fost stins cu un pahar cu apa dupa ce el a ars atat de intens …
Aripile mele de mult promise, probabil inca decand eram in pantecele tale, uneori ard, alteori sunt stralucitoare iar de multe ori sunt scrum.
Nu stiu… zau, acum imi arde si gura, nu dupa parfumul tau atat de prezent sau dupa gura ta pur si simplu ma arde de atatea cuvinte care se aud acum doar in vant si care candva au valorat ceva la momentul acela.
Ma arde pana si pieptul, stii locul ala unde strangi tot si nu vrei sa pierzi nimic din esenta, de atatea lacrimi, cum ma ard si ochii, nu de lacrimi si de obseala care si-a pus amprenta in cei 29 de ani aproape.
Ma simt cum ard, asa cum ma simt de multe ori ca ma sting …
Ma ard pana si mainile si nu doar pentru ca te-am vrut si tu nu ai izbutit sa apari si pentru ca le-am ridicat de atatea ori spre cer rugandu-ma sa imi fie bine si viata sa iti fie, sa imi fie, sa ne fie mai frumoasa si mai usoara.
Ma ard si ele, talpile si nu cat am alergat sa te prind si sa iti revad zambetul si cat alerg dupa fluturii viselor mele si curcubeul zambetului care intarzie sa apara.
Noaptea ma ard gandurile si ranile provocate de ele, nu pentru ca te-am avut si nu mai esti si pentru ca ma obsedeaza intrebarea vesnic prezenta in mine „de ce?!”.
Ard mocnit in mine atat de multe in mine incat ma tem ca la prima adiere de vant ele vor fi doar scrum si ma tem ca Pasarea Phoenix e doar un mit, asa ca daca vreti sa plecati din viata mea, nu va intindeti aripile si lasati totul sa arda incet … cu disparitia lor voi disparea si eu.
Ard si multe sunt scrum acum in mine, ard … asa sunt eu acum.

doare-inima

ai ceva de adaugat ?!

