ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

gand … sfarsit de august … 31.08

„de cate ori?!” te-as intreba, iar tu vei raspunde „nu stiu…” ridicand mirat din umeri in timp ce ochii incet se inchid din ei curgand o lacrima …

de cate ori te-ai gandt la mine si ai zambit?! macar o data si mi-ar bate inima mai puternic …
de cate ori ai stat si ti-ai amintit de mine atunci cand ai ascultat vantul?! macar sa il asculti si vocea ta sa o reaud as vrea …
de cate ori ai simtit parfumul meu si defapt era totul in mintea ta?! macar o data si pielea te strangea mai puternic ca niciodata ….
de cate ori atunci cand ai mers pe strada ai simtit ca te prind de mana?! macar sa simti iar acel fior si totul e din alt decor …
de cate ori ai privit cerul si mi-ai rostit numele?! macar o data si ochii mei sclipesc precum cerul instelat in miezul iernii …
de cate ori te-ai trezit ca imi rostesti numele si defapt sa realizezi ca esti singur in camera?! macar sa stii ca nu esti niciodata singur …
de cate ori ai crezut ca ma vezi dar imagnatia ti-a jucat feste?! macar o data sa de mai multe ori am simtit si eu asta …
de cate ori te-ai intoarce precum un val care saruta infinit acelasi tarm cu atat de multa dragoste si mereu se intoarrc?! macar sa simti ca vrei a te intoarce nu doar din propria-mi dorinta …
de cate ori ai lacrimat cand ai vazut pozele cu noi?! nu stiu … dar eu am acea zi in cap si acum de la rasarit pana la apus si de la apus pana la al doilea apus …

nu stiu … sa zic sincer imi e dor de atat de multe dar uneori consider ca mai bine stau asa cum sunt, unde sunt si nemuritoare … dar zambesc 🙂 esti in sufletul meu, totul este acolo … nu imi ramane decat sa inchid si eu ochii si din ochii mei va curge tot o lacrima dar pe celalat obraz si o voi lasa sa cada … sa imi spele obrazul brazdat de lupte si sa zambesc … nu sunt singura …

ai ceva de adaugat ?!

