ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · pareri ...nimicuri personale

gand … 09.07.2016 …

sparg munti cu maini goale, sfaram pietre cu lacrimi amare … da, imi e dor si ma doare … recunosc, am (re)inceput sa plang de dor … sa imi lovesc visele de zidul ridicat impotriva … nu mai simt nici o durere … lovesc cu acelasi palme goale visul urat si il indepartez de mine incercand sa ii zambesc dar nu reusesc … lacrimile ma dau de gol si cad in genunchi … cad si plang … urlu in linistea care a cuprins tot dar nu sunt auzite de nimeni si totul e in van … observ cum totul este un joc de domino si se darama la prima atingere … caut, dar nu gasesc ma zbat mai rau ca niciodata si nu reusesc sa izbutesc nimic … sunt om slab, am cazut deja … sunt un om las, am abandonat lupta si am clacat … sunt om … imi fac scut din dorinte dar si ele au abandonat aceasta lupta si nimic si nimeni nu le mai poate invia … baltesc pustiu in mine, ard de dor si singuratate … nu stiu … am obosit … ma retrag timid in lumea si in cochilia mea …

wallpaper_black_candle_by_paolcia2.jpg

ai ceva de adaugat ?!

