ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · In incercarea de a scrie rime si versuri

lasa-ma sa zbor….

Poti sa imi spui cum vrei si ce vrei doar da-mi o pereche de aripi si lasa.ma sa zbor si sa ma inalt departe…. Acolo voi avea grija ca nimeni sa nu imi taie aripile, sa imi curete visele si sa imi fure inocenta. Lasa.ma sa zbor si sa ating cerul macar cu varful lor, al aripilor, daca in maini nu pot cuprinde din stralucirea cerului si din sclipirea stelelor…nu imi reteza zborul cum te rog nu imi smulge aripile… Lasa.mi trupul sa alunece mai usor ca oricare vis si lasa.mi gandurile libere sa nu se striveasca sub un nor care aduce furtuna… Vreau sa zbor spre inalte ceruri si sa cobor pe joasele carari…
Nu ma obliga sa fiu si doar lasa.ma…lasa.ma sa zbor

 

ai ceva de adaugat ?!

