ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · pareri ...nimicuri personale

Timp

Timp grabit care alergi pe maini si pe chip, care lasi semne dar si urme adanci unde fugi?! Stai usor si lasa-ma sa traiesc, sa ma bucur, sa cant de orice si sa alerg spre orice.
Lasa-ma sa fiu astazi ce nu pot fi maine si lasa-ma sa ajung azi unde maine nu stiu daca voi fi.
Lasa-ma sa iubesc astazi pentru ca maine s-ar putea sa fiu urata in atat de multe moduri incat tie nu ti-ar pasa nici macar o secunda. Lasa-ma astazi sa rad pentru ca maine pot plange atat de amar incat si secundele vor regreta graba ta. Lasa-ma azi sa radiez pentru ca maine poate incepe furtuna si aripile sa imi fie ude, sa fie grele si sa nu mai pot zbura acolo unde inima ma cheama.
Timp hain, nu ma grabi, nu vreau astazi sa regret ca maine nu esti si seara sa imi fie dor…mergi incet, la pas cu mine si fi domol, fi calm si linistit…
Timp nebun de ce te grabesti?! Pe cine astepti si in nebunia ta alergi, la ce maraton esti si la ce cros trebuie sa fi prezent?!
Timp egoist te gandesti macar o secunda si la mine?! Sau macar la faptul ca imi doresc ce maine nu pot tine in brate si astazi doar imi zambeste?! Te gandesti ca in trecerea ta nepasatoare lasi urme, numite riduri si care cu trecerea ta se inmultumesc si uneori dor?! Daaa, urme care dor si ne amintesc de ce suntem tristi si ca uitam sa zambim?!
Timp domol as vrea sa te reintalnesc, sa stiu sa ma bucur mai multe de clipe, sa dureze (macar in mintea mea) o clipa cat o viata si o viata cat o eternitate in companii de oameni care astazi nu mai sunt, care astazi ma privesc din alte Ceruri sau din alte locuri pe care le-as strabate desculta in speranta ca ii voi reintalnii.
Te-ai gandit vre-odata, in fuga ta cate mi-ai luat?! Cate clipe mi-ai furat, cate zambete mi-ai ascuns si cate momente nu mai sunt langa mine?! Ti-a trecut vreodata prin minte cat as vrea sa te prind si sa te dau inapoi pentru a putea retrai ce tu mi-ai luat cand anii, anii erau altii si erau cifre ce incepeau cu 1 sau chiar 2 iar ca imi convine sau nu la anu incep numaratorea cu 3… daaa cu 3 si tu stii cum e 3…0, 3…1 si uite asa lista continua pana la 9 si reincepe cu 4.
Nu stiu de ce dar incep sa resimt anii din ce in ce mai puternic si sa vad realitati de care nu aveam habar si care fac parte din noi. Cand eram copil nimeni nu pleca in Ceruri, in povestile copilariei toti traiau „pana la adanci batraneti”, fata imparatului se marita cu cel mai viteaz print si fericirea lor era nemuritoare. Astazi din pacate prea putini traiesc fericirea absoluta, iar eu (ca orice fata devenita printesa parintilor) imi astept printul, nu neaparat calare pe un cal alb si doar sa apara.
Stii timp mi-am permis o gluma pe seama ta intr-o zi la munca si anume am ca am gasit calul pentru ca aproape de locul de munca este o herghelie si acum trebuie sa apara printul iar replica a fost „cand domnul Timp se va uita si la mine, atunci printul va aparea din dragoste de cal” . Da, stiu, nu trebuia sa zic asta dar sa stii domnule Timp ca desi la anu’ incep numartoarea cu 3 iar anul asta serbez ultima cu 2 voi astepta sa te uiti si la mine si sa imi trimiti printul … calul va fi pregatit sa il ia in saua sa.
Offfff … as mai scrie … dar ochii imi sunt inundati de lacrimi, care timid se fac nod sub barba mea  si nu imi arde ca mi se intinde rimelul sau machiajul pe care nu le am dar ma doare … ma doare ca ai trecut atat de repede peste mine si nu te-ai oprit macar o secunda … ma doare ca am iubit intens precum o lumnare dar si suferit in mine arznad precum ea  si nici macar atunci nu te-ai oprit sa  vezi cum imi este sau daca am nevoie de tine … nu te iert  ca ai trecut asa de usor pe langa mine cand aveam langa mine oameni prea frumosi si de care  nu mai stiu nimic sau care ma privesc de Sus din inalte Ceruri … viata mi-a luat prea multe in timp atat de scurt si nu am mai apucat sa le spun mai nimic decat iti pot spune ca lacrimile au vorbit in locul meu … daaaa am invatat lectia conform careia „si tacerea este un raspuns” dar nu mereu este valabila pentru ca simtim nevoia sa vorbim si cand celalalt lipseste, a plecat sau s-au ridicat grabit de langa noi, la fel ca tine timpule.
Timp … imi alergi tacut in vene … te simt cum fugi atunci cand donez sange pentru ca tu sa ai rabdare cu oamenii si le dai o  noua sansa, te recunosc dupa ridurile de expresie ( ce pompos suna, nu imi apartine 😀 hahaha ), te recunosc dupa durerea articulatiilor resimtite de multe ori, dar nu te cert, stii doar vorba romaneasca „daca nu te mai doare nimic inseamna ca ai murit”.  Ai sa razi, te aud sa stii, te recunosc dupa iubiri pierdute, tacute sau neimpartasite. Te recunosc dupa parfumuri vechi si esente uitate, dupa gustul vinului turnat intr-un pahar si savurat cu atata pasiune. Imi dau seama de fuga ta nebuna dupa cate am invatat in atatia ani si cate invat si acum (nu e o rusine sa inveti lucruri noi si la randul tau sa le arati si altora sau chiar sa ii inveti din experienta ta), sau dupa cum corpul meu s-a transformat prizand „forme” sau prin aspectul unui om matur. Te recunosc atat de usor in muzica care imi inunda fiinta si care imi aduce aminte de clipe, pe care nu voi putea sa le sterg din mine, din mintea si sufletul meu si dupa care fiinta mea tanjeste.
Lacrimile se ambitioneaza sa curga, le sterg cu degetele mele lungi si de „pianist” (cum zice mama) … palma fiindu-mi prea grea de atatea cuvinte si promisiuni spuse de-a lungul timpului sau vremii … as vrea sa ma opresc pentru o secunda! sa privesc tot si acolo unde doare sa ofer ce azi pot, umarul si maturitatea  gandurilor mele dar nu pot … m-ai invatat sa trec peste si sa ma gandesc ca maine soarele poate zambi si alfel intr-o noua foaie de calendar …
offf timp … nu te mai grabi, mai ai rabdare ca alte dati si mai lasa-ma sa ma bucur de o clipa cat pentru o viata si o viata sa nu treaca precum o clipa …
 
fii bland … te rog …
 
 
ai ceva de adaugat ?!

