ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · pareri ...nimicuri personale

gand … 09.03.2016

hai minte-ma frumos, priveste-ma in ochi si spune-mi ce iti trece prin cap, spune-mi ca iti este dor de mine si ca fara parfumul meu nu vezi cum straluceste soarele. minte-ma ca nu poti sa dormi fara sa imi auzi ultima oara glasul si nu poti visa fara sa ma strangi la pieptul tau.
canta-mi refrenul in care te regasesti cand te trezesti din stare, recita-mi versuri pe care nu le-ai intelege doar atunci cand ecoul meu iti rasuna in minte …
nu imi rapi visul si lasa-l sa se sparga de tarmul marii precum un val ascuns si sa se indeplineasca, nu imi rapi glasul si lasa-l sa strige precum glasul unui pescarus in zorii unei noi dimineti, nu imi rupe gandurile si lasa-le sa se auda precum freamatul marii in linistea unei nopti instelate cu luna plina … nu imi rupe aripile si lasa-le … lasa-le sa se indeparteze atat de departe incat sa se loveasca de nori aidoma unor lampioane si sa se indeplineasca prin atingerea divina …

 

ai ceva de adaugat ?!

