ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · pareri ...nimicuri personale

15.02.2016

si nu stiu de unde incep ca sa stiu unde termin, si nu stiu ce sa spun ca sa pot continua. chiar nu stiu ce sa zic ca sa pot continua sau chiar merge mai departe. uneori imi e greu, alteori imi e bine. uneori imi e frig, alteori ma incalzesc cu zambete. uneori ma simt singura, alteori am totul mai aproape decat credeam.

nu stiu … poate m-am schimbat, poate am uitat … poate nu sunt eu, sau poate nu mai sunt eu. sunt stari pe care nu le mai inteleg, sunt sentimente atat de straine si clipe … clipe atat de reale si clipe atat de difuze.

uneori aud strigatul, alteori nu aud nici vocea ta. uneori plutesc, alteori ma izbesc cu putere de pamant precum Icar care a incercat sa zboare … uneori visele mele sunt aripile lui iar visul este inaltul cerului la care toti tindem uneori sa ajungem sau macar sa il atingem.

nu mai stiu … sentimente zac baltind in mine ca intr-o coma profunda din care imi sunt refuzate aripile si care se zbat … da se zbat sa razbeasca si sa prind contur in lumea asta dar se izbesc prea dur de rautate si doare … fiecare atingere trezeste o parte mai putin placuta din mine si resimt atat de puternic fiecare ardere ce in mine zace …
da, am rani, rani care dor, care nu le gasesc bandajul si care au lasat cicatrici care oricand se pot deschide indiferent de cate lacrimi versi sau indiferent de cate bandaje vei pune tot se vor vedea, cicatrizarea lor fiind un proces greoi uneori anevoios.
nu imi pierd zambetul desi uneori se stinge si vad iar asta doare, poate cel mai greu lucru este sa vezi cum in palmele tale si pe chipul tau de lut se stinge incet dar sigur … zambetul.
zambetul acea grimasa care atrage o privire, un alt chip de lut sau poate insenina ziua cuiva. se mai spune ca zambetul este aidoma unui stergator de parbriz, nu te face sa vezi soarele dar iti poate arata calea catre el, probabil … drumul meu uneori a ajuns la finish, un finish pe care il ascund mereu si de care ma agat la fel de multe ori pentru a putea supravietuii.

sa fiti cuminti si cu minti 🙂

6 gânduri despre „15.02.2016

  1. ÎNVĂŢĂTURI PENTRU UN INSTINCT BUN

    February 15, 2016 by manzatu

    // event.2parale.ro/events/click?ad_type=product_store&aff_code=036a3f65e&campaign_unique=ca8f8ce30&unique=90a9c8bc9

    În data de 15 februarie 2016, 12:52, WordPress.com a scris:

    > AdinanidA posted: ” si nu stiu de unde incep ca sa stiu unde termin, si nu > stiu ce sa spun ca sa pot continua. chiar nu stiu ce sa zic ca sa pot > continua sau chiar merge mai departe. uneori imi e greu, alteori imi e > bine. uneori imi e frig, alteori ma incalzesc cu zambete. ” >

    Apreciat de 2 persoane

    1. 🙂 trebuie sa mergem mai departe indiferent cum, pe coate, pe branci … important este sa ajungem cumva la linia de finish.
      hihi sunt cuminte zilele astea si fara minte (in sensul ca o sa fac foarte multe fotografii, la orice pas) cred ca o sa fiu sambata cand merg in Busteni singura sa imi iau o gura zdravana de aer, in rest cu minte sunt de fel … inca 😀 o zi cat mai linistita in continuare

      Apreciat de 1 persoană

      1. Lasa linia de finish…ceea ce conteaza este calatoria draga Adina….faci bine cu pozatul, cu Busteniul cu orice iti da starea de bine…tu , si numai tu stii ce ti face bine..iti doresc o seara plina de senin in suflet ! ❤

        Apreciat de 1 persoană

      2. Din păcate am văzut.o atât de aproape încât știu că e acolo și oricând voi ajunge la ea…Mai devreme sau mai târziu 🙂 mulțumesc frumos pentru gândurile frumoase și bune, voi face cumva să îmi fie bine. O seară cu multe steluțe strălucitoare în suflet îți doresc ❤

        Apreciat de 1 persoană

ai ceva de adaugat ?!

