ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · pareri ...nimicuri personale

09..02.2016

Simt…
da simt cum trec oamenii pe langa mine, ii simt cum ma ating usor, sau ma lovesc de prezenta lor si pur si simplu raman sau pleaca dar fac parte din viata mea …
da si mai simt cum viata ma loveste in diferite feluri si tot mai mult vrea sa ma ingenuncheze,dar inca nu predau armele si ma tin tare, nu voi ceda asa de usor indiferent de numarul de lovituri sau julituri pe care le am …
inca mai simt cum se strecoara vantul si ma inalta uneori ca pe un zmeu si alteori ma doboara de realiatatea crunta …
probabil ca sunt un copil credul dar mai simt dragostea nu doar a mamei sau a parintilor dar si a omenilor de langa mine si nu le cer asta, si inca mai visez sa imi intalnesc marea dragoste …. da, inca ma visez la asa ceva …
simt cum anii trec pe langa mine si ma lovesc….ma lovesc puternic si aduc asemenea unuei ape tot mai multe si construiesc in timp bucati noi de uscat, care sunt asemenea unor sentimente care in timp depuse pot da nastere unor povesti, mai putin sau mai mult placute sufletului nostru.
Simt cum unele lucruri se schimba in timp si de cele mai multe ori (sau cel putin mie) dor si se intorc ca un efect de bumerang dar intors invers cu alte trairi si alte sentimente …
ma gandesc asa…fara prea mult consum energetic ca anul asta implinesc 29, nu mi-e rusine de varsta mea. nu am facut nimic de care sa imi fie rusine, nu am omorat pe nimeni si nici nu am furat nimanui nimic poate doar zambete am furat si am adaugat in cercul existentei mele. 29 de ani, o varsta frumoasa sau prea frumoasa la care nu e bine sa ai regrete sau sa iti para rau de ceva pentru ca mai zice lumea, le poti trai si retrai oricand pentru ca te calesc pentru viata.
probabil asa o fi, eu nu am regrete prea mari in viata asta, nu stiu sa urasc nici pana acum desi unele persoane ar fi meritat asta dar sunt de parere ca nimic nu ramane nepedsit in viata asta.
am realizat acum ca anii au trecut peste tine sufletul meu si ca din pacate nu se mai pot face lucruri pe le faceam inainte… Alzhaimerul s-a instalat atat de repede si de multe ori ne fura clipele frumoase dar si amintirile … nu toate amintirile si doar lasa iti alegi tu ce vrei sa iti amintesti din toata existenta ta de pana acum. nu te condamn ca nu e vina, niciodata nu va fi pentru ca indepedent de noi se intampla lucruri, din pacate …
probabil cel mai mult am realizat ca ai inaintat in valtoarea asta nebuna a vietii cand a trebuit sa iti cumpar baston. daca la medicamente nu m-am mirat cand luam pentru ca sunt obisnuia ca iei multe si doua in plus nu am baga de seama atunci cand a trebui sa cumpar bastonul atunci a fost cel mai mare „boom”.
da sunt pregatita ca oricand pot veni de la scarbicios si sa nu mai fi … atunci m-ar durea sufletul si toata lumea mea s-ar schimba si s-ar prabusi in secunda doi dar sper sa fie cat ai tarziu sa se intample.
asa cum spuneam. calc pe 28 si inca mai am multe de invatat pana acum…

revin …

fiti cuminti si cu minti!

 

ai ceva de adaugat ?!

