ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · Melodii, cantece ... suflet

gand … 08.02.2016

se zice ca atunci cand cineva nu mai este langa tine si se duce intr-o lume mai frumoasa, mai dreapta si mai linsitita devinind astfel o stea…o stea straluciotoare pe un cer nebun. un cer senin care vegheaza asupra ta cu raze frumoase si iti zambeste dimineata, la pranz si seara.

am pierdut multe persoane dragi sufletului meu aici pe pamant si probabil voi mai pierde caci nimeni nu este nemuritor oricat de mult mi-as dori sa se intample acest lucru.

sunt constienta ca undeva, candva ne vom intalni, vom sta din nou la povesti si vom povesti ce s-a intamplat de la ultima noastra intalnire avut aici printre pamanteni.

daca ar fi sa privesc spre cer as fi vesnic recunoscatoare pentru cele mai frumoase si cele mai stralucitoare stele pe care le am si care sunt langa mine indiferent de ce vremuri ma incearca si sunt. afara.

imi iubesc trecutul, mereu imi arata cat sunt de puternica si ca nu voi fi niciodata singura pe acest drum incurcat al vietii.

imi place prezentul, ma descopar in atat de multe in priviri straine si in gandiri pe care nu ma gandeam vreodata ca le pot avea.

sunt curioasa de viitor care ma suprinde uneori de la zi la zi.

iubesc cerul si cred ca limita este dincolo de el, daca omul a putut ajunge pana pe luna, imi iubesc stelele si sunt recunoscatoare lor ca astazi datorita lor sunt omul pe care il vedeti.

Shine on my crazy diamond … shine … shine

ai ceva de adaugat ?!

