ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · pareri ...nimicuri personale

schimbare … idei personale

cele mai multe schimbari vin atunci cand in jurul tau nu este nimic altceva decat venin sau banal, nimeni nu iti cere sa te schimbi daca nu vrei, cum nimeni nu iti va aprecia de la bun incept schimbarea.
nevoia de a fi unic intr-o lume plina de prefacuti, indiferent de culoarea pe care o poarta te face sa adopti aceasta pozitie.
schimbarea vine din tine si este conditionata de tine, daca tu simti ca trebuie sa faci ceva, fa-o fara nici un regret si fara urma de indoiala. in definitiv tu esti singurul care stie cu adevarat motivul schimbarii.
toti imi spun ca m-am schimbat, da poate ca chiar m-am schimbat, si nu mai sunt copilul de acum 5 ani, sau nu mai sunt ce am fost candva, motivul este unul simplu: oamenii care si-au facut loc pe langa mine si sistemul din tara, sistemul care uneori ne ucide uneori cu sange rece. anturaj nu am, poate ca daca era altfel eram si altele imi erau orientarile.
am invatat sa nu arat atunci cand doare tuturor si sa nu imi arat lacrimile oricui pentru ca nu orice iti zambeste in viata asta inseamna ca iti vrea si binele.
schimbarea vine din tine si de multe ori este impusa de factori externi, factori care te pot ridica sau factori care te pot cobora mai jos decat esti atunci. important este ca tu sa ramai stapan pe picioarele tale si sa stii ce vrei de la tine si sa iti cunosti limitele, daca vrei sa le depasesti nu este decat un pas, dar asta este alta poveste.

ai ceva de adaugat ?!

