ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · Melodii, cantece ... suflet · pareri ...nimicuri personale

gand … 30 ianuarie …

m-ai prinde de mana si mi-ai spune ca nu vrei sa imi ca nu vrei sa ma pierzi … nu vrei sa ma lasi … nu vrei nimic decat sa fiu lumea ta … nu vrei decat sa ma stii ca sunt aici si in galagia linistii voi fi acolo … ca vrei sa fim si dincolo cand lumea se prabuseste … ca nu vrei nimic … ca vor fi zile cand totul va fi un joc de domino in care noi  vom fi cei care oprim din tavalug … ca tu imi esti rasarit iar eu iti sunt apus … mi-ai sopti ce ti-a soptit vantul ca iti este dor de mine si de noi … ca si pasii ne aduc aproape si totusi atat de departe … 

imi e dor de iubire … imi e dor de caldura … de caludra inimii si a sufletului … de batai  de inima si de fluturi in stomac … 

plang … inchid aici … las muzica sa vorbeasca …

ai ceva de adaugat ?!

