Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · Melodii, cantece ... suflet

azi …

am cedat … am plans, plang si poate voi mai plange … am obosit azi mai mult ca niciodata si ma resimt mai mult si mai rau ca niciodata … lacrimile le simt mai fierbinti ca niciodata … glasul si pasii mi-au tremurat mai rau ca nicidata …
nu ma plang ca nu am 2 ani dar plang chiar daca am 28 de ani … sunt un om sfasiat azi si secatuit de orice …
imi e greu sa spun la un telefon cat de rau imi este pentru ca toti sunt ocupati cu probleme si cu stresul lor cotidian … cu probleme sau poate sunt impreuna intr-un moment intim al lor si sun si eu cu vocea mea „buna…stii…am o problema” … nu pot … imi e rusine sa imi plang ochii si sa cer un umar …
scriu aici … imi curg ochii mai rau de la ger sau mai rau de la curatatul cepei … dar nu mai supar sau deranjez pe nimeni … imi plang sufletul aici si e de ajuns … nu impovarez pe nimeni cu problemele mele … nu merita nimeni sa sufere cu mine …
am obosit … vreau liniste in mine … e mult sau e putin ?!

plang …

 

ai ceva de adaugat ?!

