ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

ganduri…

ar trebui sa invatam sa nu mai numaram minute, ore, secunde sau sa cerem socoteala timpului care trece razand pe langa noi si sa ne bucuram de orice pentru ca sunt momente in viata cand anumite clipe ne vor taia rasuflarea si alea vor conta cu adevarat …
nu am cui spune „te iubesc” nu am pe cine imbratisa in miez de noapte sau cand lumea mea se prabuseste dar am cativa oameni minunati carora le zambesc si ei imi zambesc inapoi, fara nici o obligatie sau fara a cere ceva la schimb…
nu am cu cine imparti o cafea dimineata inaintea de a pleca la munca sau nu am de a saruta pe cineva cand vin sau cand plec de acasa dar am persoane carora daca le spun „ai grija de tine” imi zambesc si imi spun „voi avea, dar si tu sa ai grija de tine”
nu am un motiv pentru care sa ma trezesc in fiecare dimineata, sau un motiv pentru care sa zambesc dar am prieteni care imi spun ca viata este frumoasa si sa sa traiesc pentru ea …
nu am pe nimeni, in afara de parinti si o mana de persoane pentru care fac orice dar stiu ca nu ma vor abandona niciodata 🙂 

speranta moare ultima si totusi sa speram si sa visam nu ne costa nimic.
multumesc!

ai ceva de adaugat ?!

