ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

franturi din mine

as vrea sa tac si sa las inima sa imi vorbeasca, sufletul sa respire singur iar cuvintele sa curga fara a mai putea fi oprite … respiratia sa se sincronizeze cu baiatile inimii iar totul sa fie usor … as vrea ca totul sa nu mai doara si sa fie mai usor ca un zmeu plutitor intr-o de vara … as vrea sa stiu ca pot sa zambesc fara teama si fara frica ca maine ma trezesc si o iau de la capat…si iar ma tem … oare de ce ma tem? ce pierd? nimic … poate doar pe mine …. si asa cui i-ar pasa? cine ar striga dupa mine? si daca ar striga mi-ar simtii oare adevarat lipsa sau s-ar fi obisnuit cu prezenta mea?? nu ma gandesc sa plec din lumea asta cu capul plecat pentru ca nu am facut-o niciodata indiferent cat de greu mi-a fost … nu stiu sa mint sa spun ca imi place, nu stiu sa joc teatru doar pentru a face omul fericit … nu stiu multe … mai am de invatat atat de multe in lumea voastra mare … imbatranesc … ma rog mai adaug un semn in cercul vietii si ma simt de multe ori de parca as ajunge la finish fara prea multe intrebari sau prea multe raspunsuri … credeam ca un copil prost, repet ca un copil prost, ca lumea e a mea … ca ma pot agata de vise si de umbrela lor magica si sa zbor, dar nu e chiar asa …. visele nu ma inalta, nu pot zbura … ma zbat … ma sufoc … ma pierd, nu ma ascund de nimeni … imi arat pieptul … rani, cicatrici, urme … imi arat si obrajii … juliti de atatea razboaie si lupte, uneorii sunt rosii nu de emotii si de palmele primite in tot timpul asta … nu mi-e rusine sa strig sau sa imi arat lacrimile sunt un om care a trecut prin multe, nu ma laud nu imi fac singura viata o drama dar e de ajuns sa stiu eu … nu imi place sa deranjez cu prezenta mea, sa respir aerul ce nu mi se cuvine sau sa ma impaunez cu pene altuia … nu stiu sa va urasc, probabil ca m-am uitat prea urat sau am zis ceva prea urat dar nu stiu sa va urasc … in incheiere nu zic multe … doar va multumesc,ma inclin!

ai ceva de adaugat ?!

