In incercarea de a scrie rime si versuri

Ganduri tarzii pentru tine …

Si nu… nu am sa te cert,
Nici macar am de ce acum sa te mai iert.
Nu ti-am cerut nimic acum,
Poate mai devreme cand aveam visele in drum.
Drumul, poteca veche uitata,
Pe o harta uitata de timp ea mult este patata.
Galbena-i cartea. Rasfoita,
Din scoarta in scoarta citita si iar rascitita.
Nu sunt supararata deloc,
Am un nou zambet ascuns chiar in acel micut loc.
De lacrimi era plin cerul,
Dar tu, m-ai invatat ca pot iubi chiar si frigul.
Am mai invatat ca frumosul,
Poate fi urat, iar cel urat poate fi si placutul.
Am invatat de la tine o vreme,
Si poate cine stie cate se vor mai aduna devreme.

Iti multumesc pentru tot si ma inclin,
Nici un nor pe cerul tau frumos senin.

 

ai ceva de adaugat ?!

