ganduri · Idei · Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

Eu…

Nu stiu…Am uitat…Am obosit…Nu ma las…dar nici nu pot accepta idea de pierdere…Sunt un om cu capul in nori si picioarele in aer…Nu abandonez speranta si nici steaua cea pe cer imi zambeste…

Nu ma simt bine poate nici confortabil…Nu am lacrimi de plans dar mai am zambete de oferit…Nu stiu cat de iubita sau cat de urata sunt…Nu stiu ce mai insemn pentru multi dar stiu ca undeva in sufletul unora bate un colt de inima si pentru mine…Nu stiu cine ce vrea de la mine, eu stiu ce vreau si ce pot…

Nu stiu ce inseamna sa urasti pe cineva sau sa ii porti ura, stiu ca am un suflet de copil care refuza sa creasca.

Stiu ca am rabdare si enervez pe multi, dar asta sunt e un om simplu cu vise si dorinte mici, uneori pestisorul auriu…indepinesc dorintele multora dar mereu ale mele sunt ultimele…

Asta sunt eu…O mica parte…

cropped-299243_10151538643341329_1220950752_n.jpg

ai ceva de adaugat ?!

