In incercarea de a scrie rime si versuri

Te-am iertat

Te-am iertat si atunci cand langa mine nu te mai aveam,
Cand te vroiam iar in bratele mele nu te mai curpindeam.
Dar si atunci cand de un zambet era tot ce aveam nevoie,
Cand in suflet nu mai era loc decat pentru o mica emotie.
Si in acele momente cand cu greu sau greu ma mai regaseam,
Nu te judec, nu am facut-o niciodata, am scris ce simteam…
Te-am iertat. Nu vreau ca sufletul sa te doara, nu meriti,
Doar, eu inca mai cred in povestile cu printese si printi.

Poate ca inca mai doare dar am inteles,
Ramane cum am stabilit, bine inteles …

ai ceva de adaugat ?!

