In incercarea de a scrie rime si versuri

Am incercat ….

Am incercat sa iti gasesc pe undeva  pierduta culoarea,
Pe panza alba a vietii, dar ma copleseste uitarea.
Nu stiu ce culoare in viata mea sa iti mai gasesc,
Ma uit in jur, dar panza ramane alba.  Ma prabusesc …

Am incercat sa iti atribui un ton sau o nota,
Muzicala, cand le aud sa mi te amintesc asa de odata.
Nu stiu care ar fi sau ti-ar fi cea mai potrivita,
Dar te gasesc mai usor in ea, melodia mea … preferata.

Am incercat cumva sa te chem sa vii inapoi,
In viata mea, unde eu si tu eram doar, putin timp … noi,
Dar nu pot … nu mai stiu … am obosit …
Imi e dor de tine, ca tarmului de lumina soarelui la rasarit.

Ma lupt cu mine si cu putinele amintiri,
Imi iau geanta si plec … ma las pe ale vietii valuri,
Ma voi intoarce daca vredodata ma vei chema,
Daca nu, merg mai departe in inertia simpla doar a mea …

ai ceva de adaugat ?!

