In incercarea de a scrie rime si versuri

dor …

Te rog sa stai si sa ramai. Da! Ramai  acolo unde esti,
Nu trebuie deloc  nici un cuvant … sa imi mai vorbesti.
Stiu ce vrei sa spui, sa ma convingi, dar  chiar nu trebuie,
Doar timpul care a trecut este cea din urma mare …marturie.

Ne-am sters lacrimile reciproc, atunci cand nu credeam sa o facem,
Cand totul nu mai mergea bine cu noi, cand nu stiam ce mai vroiam.
Ne-am sters ranile si am mers mai departe chiar daca ne este greu,
Nu ne gaseam si nu stiam ce mai inseamna Noi si am ramas doar Eu.

Am incercat sa cladesc pentru noi incet castelele din nisip uscat,
La primul val au cazut. E ca si relatia noastra … Nu a rezistat,
Dar mi-a ramas amintirea ei si dulcele ei parfum … parfum unic,
Clipe, vise, totul s-a scurs … tot unul are ceva frumos, magic.

Stau singura in camera suspin si plang, intrebandu-ma „De ce?!”,
Incerc sa ma  gandesc la simplu „Cum” si mai ales …”Pentru ce?!”
Incerc sa rememorez totul … pas cu pas si mai ales unde am  gresit,
Care din noi a incetat sa mai spere, cine a uitat sa fie un om fericit.

Caut in ganduri macar o portita in timp sa vad ce s-a intamplat cu noi,
Dar nu gasesc nimic … ma uit in oglinda si nu vad decat  doi ochi goi…

ai ceva de adaugat ?!

