In incercarea de a scrie rime si versuri

Imi lipsesti … imi e dor …

As umbla desculta tot pamantul,

Doar ca sa iti pot auzi iar cuvantul.

As merge prin sabii si multe razboaie,

Doar pentru a simtii iar a ta … vapaie.

As sparge muntii cu dorul ce inca il am,

Doar dorinta de a te cuprinde iti ceream.

As seca mare dar si oceanul ochii sa ii vad,

Sclipirea lor dar si felul in care ei ne revad.

As cobori cerul de as putea aproape de noi,

As vrea sa vad cum zambeam in poza …doi.

Imi doresc sa te am dar totul este imposibil,

Esti pe un drum strain, uitat, indescifrabil …

Ai ales, din pacate, un alt drum, nu te judec,

Simt si acum parfumul tau … inca il adulmec.

Iti vad si acum chipul dar incet, incet el dispare,

Intr-un nor mic apoi intr-o ceata foarte mare …

 

ai ceva de adaugat ?!

