In incercarea de a scrie rime si versuri

Nu stiu … ma tem …

Nu am sa te opresc … din drumul tau,

Nu am sa ma despart de sufletul meu,

Nu ma voi opune refuzului tau de a fi,

Nu ma voi opri niciodata din a-ti darui.

 

Ma tem… sa inchid ochii si sa ma trezesc,

Sa nu mai fiu aici… sa dispar…  sa lipsesc,

Sa ajung in alte zari negre dar si pierdute,

In vise urate, ascunse… sentimente uiate.

 

Ma ascund de un vis ce vrea sa ma fure,

Din intunericul lui… vreau doar un soare,

Sa imi zambeasca cand pe cer este nor,

Chiar si atunci cand vreau sa ma strecor.

 

Probabil ca am gresit si voi gresii mereu,

Incercand sa ma ascund in umbre,doar eu,

Dar sa stii ca in sufletul meu, gol si pustiu,

Voi fi … oricat de greu sau usor … stiu …

 

ai ceva de adaugat ?!

