ganduri · Idei · pareri ...nimicuri personale

si poate ca …

… ca de multe ori nu recunoastem multe lucruri dar niciodata nu incetam sa ne despartim de ele, doar pentru a nu le strica locul in inima si in sufletul nostru …

… ca de multe ori ne simtim singuri dar defapt nu suntem, sunt oameni langa noi care ar da orice pentru a ne vedea zambetul chiar daca in suflet ne doare …

… ca de multe ori abandonam lupta cea mai grea doar pentru ca simtim ca exista ceva peste care nu putem trece … fals … putem trece peste orice … nu ne este dat mai mult decat putem duce … niciodata …

… ca viata e grea si intortocheata, asa o simtim, dar defapt ea nu este decat un carusel care nu ne lasa sa ne plictisim … niciodata …

… nu avem ce ne dorim dar mereu vom incerca sa ne apropiem catusi de putin de acel lucru … mereu va exista incercarea si dorinta …

… nu mereu vom putea avea iubirea mult asteptata in acel moment, dar niciodata nu vom inceta sa luptam pentru ea, oricat de greu si dur ar fi razboiul …

… ca viata e prea scurta si nu imi dau seama … dar ma simt un om pierdut de multe ori in vise care ma fac sa zbor si realitati care ma fac sa ingenunchez …

… ca imi doresc iubirea, cu tot sufletul recunosc, dar inca nu este si pentru mine, viata imi da in continuarea prea multe teste si eu trebuie sa le invat si sa le depasesc cu zambetul pe buze …

… ca imi doresc sa te am, dar teama ta si grija mea … nu ne lasa … hai sa le face tot una si sa ne bucuram impreuna de ea … viata asta …

… nu pot sa imi opresc lacrimile cum nu imi pot opri bataile inimii … dar nu plang de amar si inima nu ticaie din banal … plang pentru clipe unice si inima bate de bucuria lor …

… nu sunt un om frumos, superb … dar cine are ochi de vazut vede si dincolo de o mana de oase si un pachet de carne si grasime …

ai ceva de adaugat ?!

