In incercarea de a scrie rime si versuri

Zbor de fluture …

Iarta-ma. Ca nu am invatat fluturii sa danseze cu noi,
Dar zboara in noi cand lumina este stinsa … in doi.

Iarta-ma. Iar. Nu stiu sa le privesc frumosul zbor,
Uneori ma gandesc, ei nu poarta ca mine un mare dor?

Incerc sa creionez un flutre, nu stiu ce culori sa aleg,
Las creionul jos. Imi imaginez cum dupa ei pe camp alerg.

Mai iarta-ma ca nu pot fi prezenta la dansul lor gratios,
Dar ascult o melodie cu un mesaj ascuns, poate … dureros.

Simt ca ma sufoc uneori, sunt prinsa in palmele vietii mele,
Ca un fluture prins, privit. Se zbate in caldura palmelor sale.

Am aripile ude si nu mai pot sa ma inalt, incet ma doboara ea …
Usuca-ma cu caldura sufletului tau si eu te voi primi in lumea mea.

b30bb96694564795a1db2820f43e8981

ai ceva de adaugat ?!

