In incercarea de a scrie rime si versuri

As putea …

As ptea sa jur ca te-am vazut aseara,
Purtai acelasi tricou ca ultima oara.
Acelasi parfum, ma imbatai cu el ca intaia data,
Aceiasi atingere, ma facea sa ma pierd inca odata.
 
As putea sa jur asa usor, ca ochii ti-am zarit,
In acelasi loc, acelasi apus chiar si…rasarit.
Aceiasi privire calda si cristalina purtau in ei,
De parca nu i-am vazut atat de luminosi de ieri.
 
As putea sa jur ca in fiecare zi, nu rade, te simt,
Aici sau acolo, tot timpul esti cu mine…nu te mint.
Cu aceiasi dragoste, te port aici in suflet chiar mereu,
Esti aceiasi persoana cu mine…cu ce ajung sa simt, eu.

As putea sa jur ca te vad aici, te am si chiar te simt,
Dar ma trezesc brusc, nu esti…te strig. Ma resimt…
Imi lipsesti, ma simti? Te vreau, ma auzi?
Pe unde esti?  Te caut…cumva te ascunzi?
 
ai ceva de adaugat ?!

