Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

chiar daca … nu inseamna …

… nu spun nimic nu inseamna ca nu simt …
… nu ma uit la tine nu inseamna ca nu am sentimente …
…. nu te privesc in ochi nu inseamna ca nu te simt …
… nu iti spun ca imi e dor de tine nu inseamna ca nu ti-am simtit lipsa …
… nu mi-am schimbat parfumul nu inseamna ca nu am vrut altceva mai bun …
… nu pot decat camasa a carui parfum este al tau nu inseamna ca nu am vrut sa o schimb …
…  nu pot sa iti spun ce vad nu inseamna ca nu am si eu o raza de soare …
… nu am spus ce am vazut nu inseamna ca nu ma durut …
… nu am reactionat imediat nu inseamna ca nu am vrut sa o fac …
 
 
chiar daca … nu spun ca … nu inseamna ca …
 
 
 
ai ceva de adaugat ?!

