In incercarea de a scrie rime si versuri

Obosita …

Am obosit … da, am obosit sa ma lupt intre vis si realitate,
Lacrimile sa mi se stranga sub barbire in clipe de sinceritate,
Iar din ochi mereu sa curga rauri…prea putine momente de fericire,
Totul este greu…ca o haina de iarna in mijlocul verii pusa pe soare.
De durere si sangele a devenit amar, da sangele care imi curge prin vene,
Am nevoie lume cat mai putina, am nevoie atat : de mine si … de tine …
Intr-o lume plina de nebuni, as fi pionul principal scos in a lor mare batalie,
Cea care poate pierde tot, fara sa stea in aparare, aruncata in crunta vijelie.
Am obosit … deja?! DAAA…sa ma lupt cu tot ce e greu dar chiar si imposibilul,
Ma vad singura … abandonata … singura si casc ochii „ce mare este haul …”
Lacrimile nu ma parasesc nici acum … imi tin companie in drumul meu lung si greu,
Am clipe tot mai recente in care nu mai stiu cine sunt, ce pot sau chiar ce mai vreau.
Am pierdut…pierd…ce joc nebun, uneori imi vine sa il abadonez pentru totdeauna,
Sa nu mai vad soarele..sa imi arat lacrimile, amarul sa il las in vene…am obosit…mi-e tot una…
 
3 gânduri despre „Obosita …

ai ceva de adaugat ?!

