Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

incerc sa …

Imi aranjez haina, gulerul, machiajul … incerc si viata …
 
Imi ascund privirea sub ochelari de soare … nu pot si trairile …
Imi ascund emotiile sub un zambet … dar vocea tremurata spune ce simt, ce vreau …
Imi ascund temerile sub armura unui om puternic … dar lacrimile ma dau de gol …
Imi ascund sufletul sub haina ce inima o imbraca … dar nu pot ascunde ce simt pentru tine …
Imi ascund lacrimile intr-o batista … dar nu imi pot ascunde si juliturile aflate in suflet …
Imi ascund visele intr-o cutie, arunc cheia … dar lacatul il am la gat si cifrul il stii  doar tu …
Imi ascund viata si tot ce ma face sa simt intr-o carte veche … dar foile lipsesc si randurile se ascund printre versri despre viata si randuri despre bucurie si iubire …
Imi ascund amintirile si ele pastrate intr-o suflet … dar se inlata, dispar in zare …
Imi ascund departe de lume ce inseamna suflet dar si puterea de a mai zambii … dar, degeaba tot se intorc si tot revin la mine …
Imi ascund dorintele in bagaje si le trimit cat mai departe … in trenul numit speranta …
 
Ma ascund intr-un ochi strain … dar nu pot, viata ma cheama inapoi, lacrimile ma dau de gol si strigatul …
 
melancolie
ai ceva de adaugat ?!

