Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale · Melodii, cantece ... suflet

bunicule …

„bunicule stii cum se zice numele meu in coreeana?!” el  atunci ridica din umerii si mirat zambi catre ea cu un suras de primavara strangand-o si mai tare de mana, urmand ca cei doi sa traverseze strada.
… eu nu pot decat sa ma uit spre cer si sa intreb : „bunicule, stii cati ani am? bunicule stii ca am crescut mare cum ti-ai dorit?? bunicule stii, cat de greu imi e uneori??? bunicule stii, cat imi lipsesti si cat as vrea sa imi strangi mana zambindu-mi ca soarele cald primavara si vara urcat sus pe cer?? bunicule stii, cate stele am invatat ca sunt pe cer iar cea mai luminoasa stiu ca esti tu? bunicule stii, ca am terminat scoala, liceul, facultatea si masterul, dar ca inca nu am absolvit scoala vieti?bunicule … stii ca sunt un om mare?! bunicule … am ochii in lacrimi si sufletul inghetat, ce sa fac?? „
oh bunicule cat imi lipsesti … iar zambetul si strangerea de mana le vad si le simt  numai in vise … 
 
ai ceva de adaugat ?!

