In incercarea de a scrie rime si versuri

Stiu …

Ti-am promis soarele prins…noaptea,
Ti-am promis steaua ce ziua stralucea.
Stiu, oceanul intr-un pahar de cafea,
Toate intr-o sticla, nisipul si marea.
Si el, zambetul pus intr-un cufar prins,
Farul cel ce lumineaza, niciodata stins.
Fiecare peste auriu din fiecare ocean ales,
O floare, de pe fiecare munte si ses cules.
Stiu ca ti-am promis si pentru fiecare zambet,
Pentru fiecare lacrima cazuta si fiecare urlet,
De durere sau de nereusita in a ta viata,
Pentru clipele in care soarele…ingheata.
Stiu ca ti-am promis pasari frumos colorate,
Si flori mari si multe, culese si parfumate.
 
Ti-am promis multe; stiu ca da…asa e… dar,
Nu mai esti aici. Te astept sa ti le dau in dar…
 
 
Un gând despre „Stiu …

  1. Hello m friend Adina 🙂 I have read it and I like the tekst. Have my best wishes >:D< maybe we soon talk again on Yahoo :-* La revedere … ( maybe you recognise me better with my other Nick – Dirty-U ) :))) Paa

    Apreciază

ai ceva de adaugat ?!

