Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

si poate ca …

si as incepe prin a spune ca nu am nimic .. daca ar  sa ma gandesc pe o anumita latura nu am nimic … nici nu am ceva de care sa pot strange ca este al meu si doar al meu …
desi multi ma vor contrazice si voi auzii din nou acea vorba „ai o viata si e a ta si numai a ta” da 🙂 asa e, nu va contrazic. am o viata, a mea cu bune si rele imi apartine si trebuie sa ma bucur de ea, sa nu ma plang.
am o casa, un loc cald o masa, un pat unde ma pot intoarce si pot pune geana pe geana fara grija si fara teama prea mare…am o familie de care sunt mandra ca este a mea, o mama si un tata pe care ii iubesc enorm chiar daca nu le-o spun si o bunica pe care o iubesc si pe ea foarte mult…mai am si sanatate care este si ea a mea si doar a mea…cateva hartii care imi atesta studiile…cateva articole scrise la ziar pe vremea cand faceam si eu presa sau ccam asa ceva…mai am un buletin care imi da de gol varsta si identintatea…mai am un certificat de nastere cu ajutorul caruia exist 🙂 … am prieteni care sunt acolo si ma ridica cand cad si lumea mea se prabuseste…mai am o camera foto de care sunt mandra si multumita si care ma ajuta sa mai evadez din lumea asta…mai am am bilet dus-intors Bucuresti-Paris…cadoul de la cea mai buna prietena a mea si concediul mult asteptat…un loc de munca, multumita unui om foarte important din viata mea…
deci am ceva, as mintii si l-as mania pe Dumnezeu sa zic ca nu am…am multumita lui…dar nu am suflet…nu nu acea parte din noi care ne face oameni…ma refeream la cineva care sa ma iubeasca, sa ma aprecieze asa cum sunt, ce om sunt…stiti voi, tot tacamul…
eeh lipseste si asta doare, oricat de mult as incerca sa ascund asta doare…sigur voi auzi celebra vorba”ce e al tau e pus de-o parte” DA!!! stiu … asa e … dar parca prea departe decat de o parte … trebuie sa stau si sa astept … cat?! nu stiu
si poate ca am multe … dar uneori simt ca nu am nimic …

ai ceva de adaugat ?!

