In incercarea de a scrie rime si versuri

Rugaminte …

Respira-mi dar incet in palme aerul tau cald,
Tine-ma de mana, prinde-ma sa nu mai cad,
Sufla-mi tristetea sufletului mic ghemuit,
Ia-ma in lumea ta, fa-ma sa zbor, sa uit …
 
Sa zbor tot mai departe de furtuni  si  ploi,
Lasa-ma sa visez la norii de pe cer, nori goi,
Prinde-mi vise intr-un borcan si nu le lepada,
Pune-le cat mai aproape, doar sa le pot vedea.
 
Ia-mi lumina soarelui si ofera-mi intunericul,
Pentru ca doar atunci te am si iti simt trupul,
Ia-mi caldura soarelui meu si da-mi caldura ta,
Nu ma lasa sa ma pierd in umbra rece doar a mea.
 
Sa nu ma lasi singura nici o secunda, te implor,
Nu imi e teama sau … frica, stiu ca am sa mor,
Pentru ca stiu ca sunt un calator in acest vagon,
Numit viata, al meu este acest vechi, batran tren.
 
Imi asum tot, nu pot sa uit ce am trait dar va iert,
Merg mai departe, cum zice englezul „never forget”.
Si te mai rog fiinta calda cu palme si tample reci,
Ramai aici, in viata mea, chiar si prieten pe veci …
 

ai ceva de adaugat ?!

