In incercarea de a scrie rime si versuri

Vis …

Saruta-mi palmele reci si incarcate de dorinte,
Ofera-mi gram de siguranta, vise dar si sperante.
Cuprinde-mi in palmele tale, tampla mea cea alba,
Izbeste-o de cer, aseaza-i apoi steaua cea inalta.
Cuprinde-mi trupul cel dezgolit si parasit de vise,
Imbraca-l in haina alba si in clipe usor neatinse.
Dezbraca-mi fiinta de haina neagra si de pe corp,
Apoi saruta-l cu atata iubire ce in suflet o port.
Striveste-mi visele rau apasate si de mult uitate,
Si promite-mi mereu cerul cel senin aici…aproape.
Saruta-mi incet pieptul rece si aproape inghetat,
Lipeste-l de trupul tau gol, de dorinta incarcat.
Inveleste-mi spatele, umerii dar si tot corpul,
Nu il lasa dezgolit in bataia lui … vantul …
Si hai sa facem dragoste exact ca doi nebuni in mare,
Sa uitam de lume, sa fim doar noi doi alintati de soare.
 

ai ceva de adaugat ?!

