Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

Oh mama…

Draga mama…iubita mama…nu ti-am spus niciodata privindu-te in ochi cat de mult te iubesc, te apreciez, te stimez si tot ce simt pentru tine, de ce !? nu stiu. mereu a exista un zid, un gol de aer, in stomac, cap sau in ganduri si nu am putut sa iti spun.
Oh mama, eroina mea din lumea mea dar si din realitatea … stiu cate lacrimi au plans si au curs pe obrajii tai, cate bucurii dar si cate amaruciune ai primit in sufletul tau fragil … cat te-ai bucurat cand mi-ai vazut primii pasi, cata liniste ai avut in suflet cand mi-ai auzit primele silabe murmarate.
Mama, mai stiu ca ai plans si de bucurie si de tristete, ca m-ai certat si ma certi pentru ca ma iubesti prea mult si nu vrei ca ceva rau sa mi se intample … stiu mama, de asta nu te urasc, din contra te iubesc pentru fiecare lectie de viata oferita. Stiu ca nu am fost cele mai bun copil si cel mai inteligent, dar mereu ai stiut sa ma vezi cel mai frumos si cel mai inteligent chiar daca nu a mers totul perfect … nu am fost foarte bune prietene, nu am fost acolo sa impartasesc ce simt dar mereu am plans si am ales sa imi arat durerea prin lacrimi nu prin cuvinte … asa m-am gandit ca e mai bine, daca ai stii tot ce am in minte si in suflet sigur m-ai intelege, dar ochii ma dau de gol si vocea imediat iti spune ce se intampla. Simti din prima mai bine ca orice cand ceva nu e in regula cu puiul tau, asa se intampla cu o mama care isi iubeste puiul.
Nu e vina ta mama ca lumea e asa de rea si vrea sa iti vada lacrimile uneori nu sa iti auda zambetul, nu e viata ta ca unii nu stiu sa aprecieze omul din tine sau ca unii sunt prea rai pentru lumea asta.
Esti eroina mea, ai stiut si stii sa tii o familie unita chiar daca sunt multe piedici in privinta asta si nu lasi pe nimeni sa distruga asta oricat de mult si-ar dorii sa o faca.
Te iubesc mama, macar daca nu pot sa iti spun direct(momentan) va venii si ziua in care am sa ti-o spun, ai putintica rabdare …
ps: Stiu ca nu am fost langa tine cand ai mai adaugat un trandafir in buchetul vietii si am ales sa merg sa vad concertul idolului meu, stiu … te-a durut … dar asta te face mai speciala decat crezi … rabadre mami meu ❤ ❤ 
ai ceva de adaugat ?!

