In incercarea de a scrie rime si versuri

Zadarnic …

Zadarnic am incercat sa tot te mai caut chip de fum,
Si am alergat dupa visele care acum sunt doar scrum.
Nu am ramas si eu decat un chip uitat de lut,
Fara prea multe cuvinte sunt doar un om…mut.
 
Zadarnic am cautat sa strang nemuritoarele amintiri,
Din priviri doar vor fi mici pierdutele sclipiri…
Am ramas si eu cu anumite vise si pierdute sperante,
Mai am cateva ramase, pitite si plangeri sau creante.
 
Zadarnic caut eu curcubeul colorat pe timp de furtuna,
Dar stiu ca voi avea si o zi frumoasa, de ce nu senina.
Dar lacrimi in ochi vor fi si atunci cand am sa rad,
Cand o iau de la capat stand mereu la acelasi rand.
 
Zadarnic caut sa te gasesc in simple amintiri,
In scrisori dar si nenumarat de multe randuri,
Pentru ca nu mai gasesc, nu stiu unde esti,
Dar barem ce esti, ce spui sau ce iubesti.
 
ai ceva de adaugat ?!

