In incercarea de a scrie rime si versuri

Nu … nimic

Nu imi povestii de ei, fumosii fluturi,
Si asculta-ti sufletul cum rezoneaza la cele mai mici bucurii.
 
Nu imi promite frumuosul si maretul curcubeu,
Si lasa-ma sa zbor, sa fiu asa cum stiu ca pot doar si mereu eu.
 
Nu imi aminti cat de departe sunt ele…stelele,
Si lasa-ma sa imi traiesc frumos, senin ce mai am…zilele mele.
 
Nu imi spune ca au inflorit de mult salcamii,
Lasa-ma sa imi zburde gandul departe si sa imi rada sufletul, ochii.
 
Nu imi spune ca viata e o lupta si este grea,
Asa buna, grea sau usoara ma voi bucura in timp doar eu mereu de ea.
 
Nu imi spune nimic din ce este prea urat,
Si lasa-ma sa descopar eu incet si pe rand cum si mai ales…cat.

ai ceva de adaugat ?!

