In incercarea de a scrie rime si versuri

Cer …

Pe o simpla bucata … din cer,
O mica frimitura din acel  eter,
Eu incetez de mult sa mai sper.
 
Nu mai cer nimic. Sincer am obosit,
Pe cruce eu visele mi le-am rastignit,
De neintelegeri cu mine am ragustit.
 
Pe cer nici stelele mari si argintii nu-s,
Sa le zareasca puiul de om abia uns,
Sau sa le mormaie micul pui de urs.
 
Nu vreau sa cer nimanui absolut nimic,
Doar intelgere si respect sa existe un pic,
In lumea voastra mare eu sunt un…pitic.
 
Cer albastru inalt sau cer mic si gri,
Cand cazi, cand trece si iti mai revi,
Poate in visele frumoase sa mai revi.
 
Su sus pe cerul vostru si mare pe scara,
Nu e nici pentru prima sau ultima oara,
Nu mai cer nimic pe cer sa mai rasara.
 
free-imaginary-sky-wallpaper_1440x900_852811.jpg
ai ceva de adaugat ?!

