In incercarea de a scrie rime si versuri

Despre mine, despre noi …

Aş umbla zile întregi şi nopţi pustii,
Doar să ne revedem cum eram doi copii.
Dar timpul nostru este deja un trecut,
El a expirat… jucăm într-un film mut.
Am mai crezut într-un nor sus… pe cer,
Dar a dispărut, iar eu am uitat să sper.
Două cuvinte uitate şi aruncate într-o carte,
Două lacrimi ce fac aproape să devină departe.
Tot ce trece acum pe langa noi este… pustiu,
Unde merg, unde mă îndrept nici eu nu mai ştiu.
Am strâns de pe cer două stele, dar ce păcat,
Fără tine nu pot sclipii… le-am îndepărtat.
Sunt gânduri care mă faceau frumos să tresar,
Dar mai sunt amintiri ce în cap ele mai apar.
Am adunat atâtea vise în mine o bucată de vreme,
Dar s-au dus.. depresia m-a cuprins prea devreme.
Boala rece si grea depresia. Nu mai pot lupta,
Ziua trece, aştept soarele să apună. A înopta.
Îmi este greu în tot ce fac, îmi e dor de tot,
Am ajuns la „Finish!” şi gata! Nu mai pot …

ai ceva de adaugat ?!

