Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

astazi sau poate … doar azi

… parca aud mai adanc ca niciodata cum bate inima mea si cum vibreaza la clipe care nu de mult ma faceau sa zambesc …
… pasul imi este din ce in ce mai departe de locurile care ma faceau sa uit de mine si clipele care ma faceau sa ma bucur de ele si de ea … viata mea …
… rasuflarea imi este tot mai greoaie din cauza prafului adunat in suflet langa el plamanii sunt acoperiti de ceata absentei tale si a parfumului tau …
… nu stiu daca mai am atatea cuvinte la mine ca in clipele cand amandoi eram si ele curgeau atat de lin si cristalin …
… totul pe langa se darama ca un joc de puzzle si greul incepe atunci cand trebuie sa ridic fiecare piesa care cantareste dublu decat atunci cand eram doi … amandoi …
… totul pare gri … pare urat, nu ma regasesc in nimic … putine sunt bucuriile care ma fac sa zambesc … nu mi doresc decat liniste … multa liniste … zbuciumul interior sa devina linistit ca un ocean …
… imi e greu recunosc … dar stiu ca intr-o zi o sa imi fie si mie bine …
 
… astazi sau poate … doar azi …
 
cropped-poz-52.jpg
 
ai ceva de adaugat ?!

