In incercarea de a scrie rime si versuri

trecut … prezent

Ma invelesc cu trecutul ca si cu o haina veche,
Am incetat demult sa mai cred in suflete pereche.
Ma invelesc cu amintiri vechi, pierdute in vreme,
Cu vise uitate sau nerecunoscute mult prea devreme.
Ma imbat cu zambete care mi-au apartinut un timp mie,
Care le traiam si imi luminau pe ceru-mi … ce magie.
Ma intorc in vreme si vad cum iubeam candva de mult,
Sa rostesc acele cuvinte … nu pot. Sunt un om mut.
In oglinda stau si privesc ani, trecut-au pe langa mine,
Incerc sa realizez cum toate mi s-au intamplat mie …
Dar e prea tarziu, ele sunt acolo …. iar eu sunt aici,
Stiu ca ele … doar ele, vor ramane ale mele, pe veci …
 
ai ceva de adaugat ?!

