In incercarea de a scrie rime si versuri
Adio … si nu iti spun doar la inceput,
Si la mijloc sau chiar la sfarsit …
 
Adio … si nu doar de dragul de a spune,
E un cuvant care din pacate … apune.
 
Adio … iti spun sincer fara sa clipesc,
E prea greu, nu pot sa iti povestesc …
 
Adio … prietene drag de pe asta lume,
Indiferent de ce auzi … ce se spune.
 
Adio … parinte drag dat in dar de Dumnezeu,
Iubit asa cum am putut si am stiu doar eu …
 
Adio … dar de ce nu si pe curand as mai spune,
Daca am sa mai traiesc … in asta lume.
 
Adio … draga mea fiinta calda cu palme reci,
Nu stiu sa te urasc, deloc,  sper ca intelegi …
 
Adio …
 
ai ceva de adaugat ?!

