In incercarea de a scrie rime si versuri

Prietenie falsa …

Plâng … lacrimile curg … nu se mai opresc …
Cuvinte nu mai am … nu stiu, nu le mai găsesc …
Nu plâng sau nu mă plâng chiar din cauza unei iubiri,
Din contra … doare totul din cauza unei … prietenii.
 
Mă doare miciuna, dar mai tare mă doare trădarea,
Mă dor faptele și cuvintele spuse și făcute de ea,
Dacă nu mințea … prietenia exista sigur și acuma,
Suferința provocată de ea doare mereu … într-una.
 
Cât poată să doară o prietenie acum … terminată,
Nu știam asta până acum, până a fi…DA! încheiată.
Tu deja știi prea bine minciuna are picioare scurte,
Nu vreau să te mai văd, așadar, vântul să te asculte.
 
Aș mai plânge dacă aș mai putea dar lacrimi nu mai am,
Mă uit la poze și în trecutul apropiat și văd cum eram,
Poate că atunci când zâmbeai sau zâmbetul nu era al tău,
Dar acum … doar eu mai știu ce mai este în sufletul meu …
 
ai ceva de adaugat ?!

